- Back to Home »
- grameen phone , offer »
- grameenphone super friend offer
Each and every individual in this world has special and closest friends and family members with whom they like to share many things. Grameenphone has launched “Super Friend Offer” for all prepaid and Postpaid Subscribers (except GPPP and BPO users) where Subscribers will be able to talk to 1 GP number for 60 minutes at BDT 20 (excluding VAT) with 5 days validity. This offer is valid till October 07, 2011 and Subscribers need to opt-in the offer on/before October 03, 2011.
To enjoy this offer, subscribers need to send SMS to 9999 port in the following format:
start
Opt-in SMS will be free of charge and subscribers will receive confirmation message upon successful activation.
Offer Details:
- Any Grameenphone number (prepaid/postpaid) can be defined as “Super Friend” number. Subscriber can define one of his/her existing F&F numbers or may choose to define any other GP number as “Super Friend” number
- To avail this offer prepaid subscribers’ must have a minimum balance of BDT 23 (Offer Price BDT 20.00 +VAT BDT 3.00) in his/her prepaid account
- Prepaid subscriber will be able to check the remaining balance of bundle minute/s and it’s validity by dialing *566*20#. Postpaid subscribers need to Type “SFCHECK” (not case sensitive) and SMS to 4777 for post paid [Charge is not applicable]
- Subscriber will be able to use the bundle minutes throughout 24 hours (i.e. from 00:00 hour to 23:59 hour) of every day during the applicable validity period of any given subscriber
- After the expiry of validity period, remaining bundle minutes (if any) will no longer be valid
- 60 Sec pulse will be applicable for this offer. All other pulse/tariff /feature will remain unchanged
- Subscriber can define a new number during each new opt-in. Once, he/she defines a number as super friend number, he/she will not be able to change the number before the validity of that Opt-in is expires
- If any subscriber wants to avail this offer while s/he is availing another promotional campaign (if any), all other offers that are activated via Opt-in, will automatically get discontinued and subscribers need to Opt-in that offer (if applicable) after the validity period
- After expiration of 60 Minutes within validity period, BDT 0.49/min tariff will be applicable for all the products except Shohoj, Baadhon & Village Phone. After, expiration of the validity period, product wise regular tariff will be applicable
- In case of Shohoj, Baadhon & Village Phone subscribers, immediately after validity expiration, regular on-net tariff will be applicable
- This offer is not applicable for internet SIM subscribers.
• If the Subscriber assigns any existing F&F number as the super friend number and not add any new number as F&F number during the validity period as the replacement then system will automatically reset the super friend number as F&F after the validity expires. Otherwise the Subscriber needs to add the super friend number as F&F number manually to enjoy F&F tariff after the validity period. Here, the existing business rule for F&F will be applicable. For Shohoj, Baadhon & Village Phone subscribers F&F feature is not applicable - For postpaid subscriber, BDT 20(+VAT) as the opt-in fee for this offer will be applied while the customer is billed. In case of postpaid subscribers, upon successful registration, the offer will be activated from the next calendar day (00:00 hrs)
- Bundle minutes of this offer will not be applicable for Pay for Me calls
- 15% VAT is applicable
Subscriber will be able to opt in this offer multiple times during the campaign period but not within the validity of one Opt-in
সবারই থাকে পরিবার কিংবা বন্ধুদের মধ্যে একান্ত একজন যার সাথে সে শেয়ার করে অনেককিছু। তাদের জন্যই গ্রামীণফোন নিয়ে এলো ‘সুপার ফ্রেন্ড’ অফার যা গ্রামীণফোন এর সকল প্রিপেইড ও পোস্ট পেইড (শুধুমাত্র গ্রামীণফোন পাবলিক ফোন ও BPO গ্রাহক ব্যতীত) গ্রাহকের ক্ষেত্রে প্রযোজ্য। এই অফারের মাধ্যমে গ্রামীণফোন এর গ্রাহকগণ যেকোনো একটি নম্বরে সর্বমোট ৬০ মিনিট কথা বলতে পারবেন মাত্র ২০ টাকায় (+ভ্যাট) যার মেয়াদ ৫ দিন । অফারটি ৭ অক্টোবর, ২০১১ পর্যন্ত চলবে এবং গ্রাহকগণকে অফারটি পেতে ৩ অক্টোবর, ২০০১ এর মধ্যে রেজিস্ট্রেশন করতে হবে
এই অফারটি পেতে নিম্নবর্ণিত নিয়মে 9999 এ SMS করুন:
start
SMS এর জন্য কোনো চার্জ প্রযোজ্য হবে না এবং অ্যাকটিভেশনের পর গ্রাহক ফিরতি SMS এর মাধ্যমে নিশ্চিত হতে পারবেন।
অফারের নিয়মাবলী:
- গ্রামীণফোন এর যেকোনো নম্বরকে (প্রিপেইড/পোস্টপেইড) ‘Super Friend’ নম্বর হিসেবে নির্ধারণ করতে পারবেন।
গ্রাহকগণ তাদের পছন্দের যেকোনো নম্বর অথবা বর্তমান F&F নম্বরকে ‘Super Friend’ নম্বর হিসেবে নির্ধারণ করতে পারবেন - প্রিপেইড গ্রাহকগণ *566*20# নম্বরে ডায়াল করে তাদের বান্ডেল মিনিটের ব্যালেন্স ও মেয়াদ জানতে পারবেন। পোস্টপেইড গ্রাহকগণ “SFCHECK” 4777 নম্বরে SMS করে ব্যালেন্স ও মেয়াদ জানতে পারবেন। চার্জ প্রযোজ্য নয়
- গ্রাহকগণ মেয়াদকালীন সময়ে প্রতিদিন ২৪ ঘন্টাই (সকাল ০০: ০০ থেকে রাত ২৩:৫৯ পর্যন্ত) বান্ডেল মিনিট ব্যবহার করতে পারবেন
- অফারের মেয়াদ অতিক্রম করার পরে অবশিষ্ট বান্ডেল মিনিট (যদি থাকে) ব্যবহার করা যাবে না
- এই অফারের ক্ষেত্রে ৬০ সেকেন্ড পাল্স প্রযোজ্য। অন্যান্য পাল্স/ট্যারিফ/ফিচার অপরিবর্তিত থাকবে
- অফার চলাকালীন সময়ে গ্রাহক একাধিকবার অফারটি গ্রহণ করতে পারবেন। তবে একবার রেজিস্ট্রেশন এর মেয়াদকালীন সময়ে আরেকবার রেজিস্ট্রেশন করা যাবে না
- গ্রাহকগণ প্রতিবার রেজিস্ট্রেশনের সময় নতুন কোনো নম্বরকে ‘Super Friend’ নম্বর হিসেবে নির্ধারণ করতে পারবেন। তবে একবার রেজিস্ট্রেশন এর মেয়াদকালীন সময়ে নম্বর পরিবর্তন করা যাবে না
- অন্য কোনো রেজিস্ট্রেশন ভিত্তিক অফার উপভোগরত অবস্থায় যদি গ্রাহকগণ এই অফারটিতে রেজিস্ট্রেশন করেন তবে পূর্বের অফারটি প্রযোজ্য হবে না এবং এই অফারের মেয়াদ শেষে পুনরায় রেজিস্ট্রেশনের মাধ্যমে পূর্বের অফারটি উপভোগ করতে পারবেন
- এই অফারটি ইন্টারনেট সিম ব্যবহারকারীদের ক্ষেত্রে প্রযোজ্য নয়।
- রেজিস্ট্রেশন এর মেয়াদ শেষ হবার পূর্বে নির্ধারিত ৬০ মিনিট শেষ হলে উক্ত নম্বরে ৪৯ পয়সা/মিনিট কল চার্জ প্রযোজ্য হবে। ‘সহজ’, ‘বাঁধন’ ও ‘পল্লীফোন’ এর গ্রাহকদের ক্ষেত্রে জিপি-জিপি কল চার্জ প্রযোজ্য হবে। অফারটির রেজিস্ট্রেশন মেয়াদ শেষ হলে প্রোডাক্ট অনুযায়ী পূর্বের ট্যারিফ প্রযোজ্য
- ‘সহজ’, ‘বাঁধন’ ও ‘পল্লীফোন’ এর গ্রাহকদের ক্ষেত্রে মেয়াদ শেষে পূর্বের কল চার্জ প্রযোজ্য
- গ্রাহক যদি তার কোনো F&F নম্বরকে ‘Super Friend’ নম্বর হিসেবে সেট করেন এবং মেয়াদকালীন সময়ে নতুন কোনো নম্বরকে F&F নম্বর হিসেবে সেট না করে থাকেন তবে মেয়াদ শেষে ‘Super Friend’ নম্বরটি নিজে থেকেই F&F নম্বর হিসেবে সেট হয়ে যাবে। অন্যথায় গ্রাহককে নিজে থেকে নম্বরটিকে F&F নম্বর হিসেবে সেট করতে হবে এবং F&Fএর সকল নিয়ম প্রযোজ্য হবে। ‘সহজ’, ‘বাঁধন’ ও ‘পল্লীফোন’ এর গ্রাহকদের জন্য F&F ফিচার প্রযোজ্য নয়
- পোস্টপেইড গ্রাহকদের ক্ষেত্রে বিলের সাথে রেজিস্ট্রেশন ফি বাবদ ২০টাকা/রেজিস্ট্রেশন (+ভ্যাট) চার্জ হবে। পোস্টপেইড গ্রাহকদের ক্ষেত্রে কনফার্মেশন SMS পাওয়ার পরদিন থেকে অফারটি অ্যাকটিভেট হবে
- ১৫% ভ্যাট প্রযোজ্য।
Post a Comment