- Back to Home »
- banglalion »
- Sorry For Slow Internet : Banglalion
গতকাল থেকে BTRC বিভিন্ন IIG'র ইন্টারনেট
ট্র্যাফিক পর্যবেক্ষণ করছে। বাংলালায়ন যেসব IIG থেকে সংযোগ নিয়েছে, সেসব
প্রতিষ্ঠানও এর অন্তর্গত। ফলে বাংলালায়ন গ্রাহকেরাও খুব ধীরগতির ইন্টারনেট
সেবার সম্মুখীন হচ্ছেন।
যেহেতু অনেক গ্রাহক এ সংক্রান্ত অভিযোগ
জানাতে আমাদের হটলাইনে ফোন করছেন, তাই হটলাইনের সবক'টি সংযোগ ব্যস্ত থাকছে।
এ কারণে অনেককেই সংযোগ পেতে দীর্ঘসময় অপেক্ষা করতে হচ্ছে।
এখন পর্যন্ত BTRC এই পর্যবে
ক্ষণ
শেষ হওয়ার কোনো নির্দিষ্ট সময় নির্ধারণ করে দেয়নি। BTRC'র এই পর্যবেক্ষণ
শেষ হওয়া মাত্রই ইন্টারনেটের স্বাভাবিক গতি ফিরে আসবে বলে আমরা আশা করছি।
বাংলালায়নের নিয়ন্ত্রণ-বহির্ভূত কারণে গ্রাহকদের এই অসুবিধার জন্য আমরা আন্তরিকভাবে দুঃখিত।
BTRC has started monitoring Internet Traffic of different IIGs. The traffic of Banglalion IIG providers are also being monitored. Due to this reason, Banglalion customers are experiencing extremely slow Internet connectivity from yesterday evening.
Since a huge number of customers are calling our hotline, all our lines are busy. This is causing many of our customers to wait for an unusually long time to get our hotline connection.
BTRC has not specified the end time of this monitoring. We are hoping that Internet speed will be normal again immediately after the monitoring is over.
We apologize for this unintentional inconvenience of our customers caused by a reason beyond our control.
বাংলালায়নের নিয়ন্ত্রণ-বহির্ভূত কারণে গ্রাহকদের এই অসুবিধার জন্য আমরা আন্তরিকভাবে দুঃখিত।
BTRC has started monitoring Internet Traffic of different IIGs. The traffic of Banglalion IIG providers are also being monitored. Due to this reason, Banglalion customers are experiencing extremely slow Internet connectivity from yesterday evening.
Since a huge number of customers are calling our hotline, all our lines are busy. This is causing many of our customers to wait for an unusually long time to get our hotline connection.
BTRC has not specified the end time of this monitoring. We are hoping that Internet speed will be normal again immediately after the monitoring is over.
We apologize for this unintentional inconvenience of our customers caused by a reason beyond our control.
Post a Comment